woensdag, maart 19, 2003

Soms is het beter als je niet alles weet. Zoals wat er met je belastingsgeld gebeurt bijvoorbeeld. Blijkt dat ondergetekende een volledige week aan een applicatie heeft zitten prutsen waarvan men wist dat het de juiste niet was. Allez, de opdrachtgevers wisten ervan. Vandaag, na in het Frans wat te gaan reclameren, blijken ze plots wél de juiste versie te vinden. En ik mag helemaal opnieuw beginnen. Pas op: ze gingen mij dat mailen maar het duurt hier soms een dag voor je een mail ontvangt als hij al toekomt. Dus stelt de sous-chef voor om het naar haar te laten doorsturen, hoewel ze er morgen niet is. Maar ja, zegt ze, ik ben er vrijdag wel. Dus moet ik in het slechtste geval tot vrijdag wachten en ondertussen hier zitten te niksen. Zolang ik betaald wordt met jullie belastingsgeld is het goed natuurlijk.