donderdag, maart 13, 2003

Vandaag WC met koffie-aroma op de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie afdeling ICT-E5 (Economische Informatie) (zo heet het dus waar ik werk vanf nu wordt dat dus FOD hoor). Sinds een week lekt een lavabo en heeft men wijselijk "ne pas utiliser" op de kraan geplakt. Nu één of andere bimboboy or bimbogirl (believe me there are lots of them here) heeft de kraan niet gebruikt (zoals op het blaadje stond) maar wel zijn pot koffie in de lavabo gegoten. De vloer heeft nu een trendy bruin kleurtje en het ruikt lekker naar koffie. Benieuwd hoelang deze nieuwe feature te bewonderen valt.
Vandaag komt een franstalige peer van één of andere bibliotheek mij uitleg geven over zijn applicatie die niet werkt (en ik volledig wil herschrijven). De mens kent niks van informatica (en mijn Frans is nu ook weer zó goed niet): dus dat wordt fun, all the way fun.