maandag, mei 12, 2003

Wedding Party

Still recovering from my brother's wedding party. Inderdaad, ondergetekende heeft misschien 4 uur geslapen dit weekend en behoort nu fris en monter achter zijn bureautje op de FOD Economie te zitten. Niet dus. Heb al vijf stomiteiten begaan (en normaal werk ik lekker de maandagmorgen) en ik zou beter met mijn poten overal vanaf blijven, kwestie dat ik hier wil blijven werken :-). Anyway, ik vond het trouwfeest niet echt je dat, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik háát katholieke vieringen (soit vieringen tout court) en deze was geen uitzondering. Bleek het feest achteraf bevolkt door mensen die ik niet kende (was te verwachten) en van mostly CD&V allooi, soit nogal katholieke hoek. Heb niets tegen die mensen zolang ze er mij niet tussen droppen. Had meermaals de neiging om te zeggen "fuck of you mental", maar we bleven kalm. Beleefdheidspraatjes, ik wist niet dat ik het in mij had... Verder had het feest nogal iets van een chiro-fuif. Niet dat ik ooit al op een chiro-fuif ben geweest (wat denkt u wel), maar laat ons zeggen dat het was wat ik me van een chirofuif voorstel. Dit lag niet aan mijn broertje en zijn vrouw (vreemde zin voor mij feitelijk) maar aan hun prettige entourage, die ik echter boring to death vond. Maar, again, het zal wel aan mij gelegen hebben. Alleen jammer dat ik tot 4 uur moest blijven. Moraal van het verhaal: mocht ik ooit al eens een lief hebben en houden (erg conditionele zin - mind you), dan is een huwelijk uitgesloten. No way I'm going through that again. Of misschien neem ik wel wraak denk ik nu juist. Hmm, :-) .