donderdag, juni 26, 2003

Apple

Met enig vermaak las ik de post onder deze link over Apple's iPOD. Hun reclame in Japan (zie post) vond ik zielig. Japan is immers een echt MD-bastion en Apple zal er dan wel moeite hebben om de iPOD te verkopen. Trouwens, Apple zou dicht bij de 1 miljoen verkochte iPODs zitten. Niet slecht, maar Sony verkoopt nog altijd meer Walkman's dan dat. En ik zie nog altijd meer MD-Walkman's en CD-walkman's rondom mij dan Apple iPOD's (die te duur zijn). Persoonlijk vind ik de iPOD rubbish. Ik bedoel, ik ben een album mens. Ik hou ervan om een album op een bepaalde drager te hebben en dat volledig uit te luisteren. Het hele "track"-gebeuren vind ik niet echt interessant. En mijn MD-player speelt 145 uur op 1 batterij (en heeft betere geluidskwaliteit dan een iPOD), een iPOD houdt het een uur of twee (vier?) uit. Bye Bye MD? Nog lang niet.