maandag, juni 02, 2003

Bloggin-on-demand

Zoals gezegd wat meer over het tripje naar Parijs. Niet veel meer, want ik heb geen zin om te bloggen, maar anders verveel ik mij hier steendood. Eerst en vooral heb ik massa's foto's (200+) genomen en ik zoek nog een manier om die op het net te publishen (bon, heb de manier al gevonden feitelijk). Anway, Paris. Dat het er heet was zal je allerminst verwonderen en dat het er echt stikt van de knappe blokes rond les Halles en de Marais (en elders ook eigenlijk ;-) ) zal je ook al wel weten. Dat het de eerste keer was dat ik naar Parijs ging en niet efkens bij The House of the Mouse binnensprong zal je waarschijnlijk niet weten. (Gosh ik ben aan het zagen hé). Dat het zondag (gisteren dus) "Paris à Velo" was zul je ook wel niet weten. Dan wordt de weg van aan de Place de la Concorde tot aan het Louvre autovrij gemaakt en alleen toegangelijk voor fietsers. Palais de Tokyo was fab, alleen was er nauwelijks iets dat op een expo leek (later meer als ik de foto's heb gekopieerd). Dat ik nu barstende koppijn heb van de airco hier dat staat ondertussen ook vast, ik hou er dus mee op voor het moment.