maandag, juli 21, 2003

Fireworks spectacular!


Gisteren was er een fantastisch vuurwerk aan de Dampoort in Gent. Het spectakel duurde maar liefst een half uur en moet ongetwijfeld een fortuin hebben gekost. Het was prachtig, ik durf zelfs zeggen van het mooiste en indrukwekkendste vuurwerk dat ik ooit heb gezien. Omdat vele mensen er niet waren (o.a. Hullabaloo, die er op het laatste moment van onderuit muisde - wegens vermoeidheid, dus erg begrijpelijk, 't zijn lange dagen ;-)) heb ik het volledige filmpje hier gepost. De kwaliteit van het origineel is fantastisch (6 gigabyte), maar deze versie (14 megabyte) heeft serieus geleden onder de compressie. Mensen die willen kunnen me altijd contacteren voor een betere versie. Ik hoop dat jullie er van genieten! OPMERKING: een aantal mensen blijken het filmpje niet te kunnen spelen. Klik hier om de nieuwste mediaplayer te downloaden. Hou er tevens rekening mee dat een snelle pc vereist is wegens de zware compressie (en dat het dan nog niet super is).