dinsdag, juli 01, 2003

Godverdomme !!!

Sorry dat mijn blog steeds meer op het grote vloekwoordenboek begint te lijken maar het hangt me vandaag allemaal de keel uit. Ik heb echt zin om mijn PC-scherm door het raam te smijten. *Zucht*, what happened now, you dramaqueen, hoor ik u al zeggen. Wel, ik zit met één pietluttig maar belachelijk project opgescheept. Het komt erop neer dat ik een soort wordprocessor moet programmeren. Het ding moet dus automatisch woordjes op de volgende regel zetten, nieuwe pagina's beginnen,... en dan alles naar een PDF-file schrijven. Het is verschrikkelijk saai en moeilijk werk. Nu lees ik nog eens een mail van de sous-chef opnieuw en blijkt dat ze tot volgende week met vakantie is. Dat wil zeggen dat ik nog voor een week met dat ene kloteproject vastzit en dat mij 6 andere projecten (die af zijn) niet in productie kunnen (en mijn gebruikers ze niet kunnen gebruiken).
En ik heb net gezien dat het nog drie (i.p.v. twee) weken is voor mijn vakantie begint. Dat zal er ook wel mee te maken hebben. En waarschijnlijk heeft het ook iets met hormonen of zo te maken, want ik heb echt zin om eens iemand in mekaar te slaan. Vrijwilligers?
PS.: Ik zal nu een combinatie van Valium (=diazepam Piglet! dus idd geen barbituraat, wordt door scherpschutters gebruikt o.a. om geen trillende handen te hebben), Prozac (Ik weet het is verouderd), wat poppers en een lijntje coke nemen om wat "genietbaar" te worden, want ik heb de indruk dat mijn lezertjes het niet leuk vinden als ik in "angry-mode" ben. (en sorry voor de aibo-term).