woensdag, juli 09, 2003

One the phone

-Hallo ICT/Intranet.
-Hallo?
-Ja ICT/intranet, goeiemorgen .
-Ja 't is voor 't volgende.
-[humptiedumtiedum]
-Ik moet een e-mail versturen.
-[gloriehallelujah]
-ik zou moeten weten of X, of daar twee puntjes of één in moeten...
-ik zal eens kijken in Lotus Notes moment [zie de naam maar kan adres niet zien - fucking Notes]
Mevrouw, u kan gewoon het adresboek gebruiken...
-adresboek? Ik wil die adressen gewoon intypen...
-[oh buggar]
-Ok, wel typ dan het adres een keer met en een keer zonder de puntjes in het cc veld.
-cc-veld?
-ja dan wordt een kopie verzonden.
-ja maar meneer [begint sort of van haar snot te maken]...
-U zit hier eigenlijk niet bij de helpdesk hé [begin zelf wat geduld te verliezen, ik ben geen kleuterleider hé]
-helpdesk?
-[aaargh - going mental]
-ja daar lossen ze problemen op zoals het uwe? Hebt u het nummer?
-Nummer?
-[ja zo'n ding dat je draait/drukt om iemand te bellen - moet ik haar nu de werking der telefoon ook uitleggen? ]
-ja 't is xx/xxxxxxx, ze zullen u daar kunnen helpen denk ik...
-Dénkt u?
-[ja ik denk nog in tegenstelling tot u mevrouw eencellig organisme!]
Enfin ik ga u laten mevrouw, bel gerust naar de helpdesk.[ik wéét gewoon dat die niét zoveel geduld hebben :-) ]