zaterdag, juli 19, 2003

Pounding Pounding Techno Music



Van kleinsaf heb ik graag gedanst. Ik herinner me dat ik op alles danste... er was één voorwaarde: ik wou niet dat iemand me bezig zag. Nu ik 23 ben dans ik nog steeds dolgraag: als ik m'n afwas doe sta ik meestal vor 10 minuten te springen en te doen (nefast voor borden, glazen,...). Maar als ik op een fuif kom sta ik meestal te kijken, bang dat ik uit de toon zou vallen. NO MORE! Gisteren ben ik met Hulla naar 10 days off geweest en ik heb me de ziel (en massa's zweet) uit het lijf gedanst onder het gebonk van Lady Jane, Felix Da Housecat en Miss Kittin. Ik heb me nog nooit zó geamuseerd! Ok, het was er snikheet, er was veel volk en ik moest een uur wachten om binnen te kunnen, terwijl Hulla met zijn dagkaart op twee minuten binnen was.

Vanmorgen dan maar wat danspasjes van Latte geleerd, om vanavond toch zeker nog even binnen te springen in de Vooruit, 'coz this is fingelickin' good.