donderdag, augustus 28, 2003

Plastic fantastic!

In mijn eeuwige zoektocht naar geluk (*kuch-verslik*) op het internet kwam ik op uit op deze site. Ondergetekende (metroseksueel zijnde en dus constant bezig met de verpakking en niet met de inhoud) vindt namelijk dat hij het lang genoeg uitgehouden heeft met zijn neus (een hyperlink hier zou je pc doen crashen, believe me) en is dus op zoek naar manieren om er een nieuwe te kopen. Helaas zijn er voor dit soort dingen geen zelfbouwkits beschikbaar en blijkt de ganse operatie nogal ingewikkeld te zijn. Wat me doet denken dat ik misschien meteen een volledig nieuw hoofd zou kunnen laten opschroeven.
Anyway, in de verre nabije toekomst laat ik het zeker wel eens doen, dus als je me ziet met zo'n perfect Jacksonsiaans neusje (help!) dan weet je het wel.
Leuk op de site trouwens: de knop "Tell your friends about this"... een hint voor vrienden? Lol?