vrijdag, september 19, 2003

Bad mood

Soms vraag ik me af waar ik het recht haal om depressief rond te lopen. Er zijn mensen die veel meer miserie hebben dan ik, die het veel slechter getroffen hebben, die een veel klotiger job hebben dan ik... En toch... toch kan ik het niet helpen en ben ik vanmorgen weer zo depri als een olifantje zonder slurf opgestaan. Had weer van die "ge kunt allemaal den boom in" -momenten. Not good. Liep in de Albert-II laan en de nogal mastodontische gebouwen kwamen op me af. Helaas werd ik niet wakker. Brr. Realiseerde mij dat ik vandaag weer door niemand zou worden aangesproken op het werk, geen mail zou krijgen aangaande projecten, soit dat ik weer de aimabele rol van lucht zou vervullen. Diende mijn verlofblad in en ga vannamiddag naar huis. Wat verder gaan piekeren.