donderdag, september 11, 2003

Feeling good!

Ik voel me eens vrolijk vanmorgen. Kan je je voorstellen? Ik, de eeuwig zaag, voel me happy. Redenen die ik kan aanhalen:

  • Ik ben uitgeslapen. Na een namiddagje maffen ben ik terug wat gerecupereerd van de voorbije weken.

  • Fantastische zonsopgang gezien boven Brussel.

  • Enkele episodes definitief afgesloten in mijn leven. Allez dat hoop ik toch, want bij mij zijn er altijd sequels...

  • Zachtjes wakker geworden met Embrya van Maxwell op de trein en tegen dat ik uitstapte was het: "Holiday", "Lucky Star", "Borderline", "Like a Virgin" & "Material Girl". "The Immaculate Collection" van Madge dus. Vooral dat heeft mijn dag gemaakt. Vreemd maar waar, maar ik zette plots alles op een rijtje en zag dat het nog zo slecht niet was.

  • Mijn manke linkerpoot is eindelijk een beetje beter. Trappen gaan nog niet echt vlot, maar ik loop toch al niet meer als een kreupele.