dinsdag, september 02, 2003

Metro Mariah

Mariah Carey (scary link), de "van Amerikaanse-ideale-schoondochter tot Amerikaanse-reclame-voor-plastiekwaren" gepromoveerde del, kan aan geen lief geraken. En dat is nieuws! Kan je je voorstellen? La Carey -"o, ik ben toch zo zielig, ik kan zelfs mijn polsen niet oversnijden"- geraakt niet aan een vent en dat moet in alle media. "Het ligt aan het feit dat ik beroemd ben", kweelt de pseudo-Edina, en niet aan haar rottige karakter dus. Zelfs haar styliste geraakt aan dates, net als haar 150 man ander personeel dat dagelijks haar omgevingstemperatuur meet, haar eten voorproeft, kortom haar in de illusie laat leven dat ze meer is dan die waardeloze hoop stront. Ik vraag me af waarom ze gewoon niemand betaalt om mee in de koffer te duiken. Maar dat zal dan wel weer aan haar fabuleuze platenverkoop liggen zeker? Do me a favor girl and go with a bang! (En sorry dat ik er dus op mijn blog ook aandacht aan besteedde, het is een jeugdtrauma).