vrijdag, september 26, 2003

Tandjes

Bah, morgen een afspraak met de tandarts. Niet dat ik tandartsen niet leuk vind (het is een vrouw btw, vooraleer jullie iets insinueren), maar ik wil geen halve dag verliezen om daar op een comfy zetel te gaan liggen. En ik heb eigenlijk wel wat schrik sinds ze nu al twee maal op rij er genoegen in vond om met een scalpel onder lokale verdoving tandvlees weg te snijden (om mijn twaalfjarige tanden, die er nu nog altijd maar half zitten, een pushke te geven): een erg bloederige bedoening... En sinds ze me het ziekenhuis in praatte om die verdomde wijsheidskiezen te laten verwijderen heeft ze het helemaal verkorven.
Laat ons hopen dat het beperkt blijft tot wat vijlwerk en dat er geen gaatjes te vinden zijn (want dan moet ik nog eens terug yuk)... En geen verdovingen please, want dan zou ik mijn eigen lippen erafbijten en het nog niet door hebben. Ik haat verdovingen. En de naalden van die spuiten.