woensdag, oktober 01, 2003

Off (again)

Ik was het niet gepland maar deze middag bolt Cecil het weer af van zijn geliefde FOD. De muren komen weer op me af en ik denk dat het beter is om even weg te zijn. Staan op het "to-do-lijstje":

  • Bosbessen muffin met capucino in Columbus Café

  • Shopsessie Fnac Brussel

  • Halve kilo Godiva's gaan kopen voor eigen gebruik: voorkomt en geneest depressies

  • Treintje naar Gent

  • The Lady from Shangai gaan oppikken in de Fnac in Gent. Dat is een film. Een goeie. Met Rita Hayworth.

  • Zone of The Enders 2 van Hideo Kojima gaan oppikken in de GameMania als het al binnen is?

  • Filmpjes Parijs monteren voor blog.

  • Nieuwe DVD-prijsvraag online zetten.

  • Chocomousse maken (?)

  • Filmpje kijken, gamepje spelen (?)

  • ...


Ok dit wordt haasten ik weet het. Maar 't zal nog nooit zoveel deugd gedaan hebben. Vannamiddag is voor mij.