woensdag, december 10, 2003

WanaTiscali?

Wanadoo Belgium, mijn favoriete internetprovider, werd vorig jaar opgeslokt door Tiscali. Tot nu toe bleef dat zonder gevolgen, met uitzondering van een logootje op de rekeningen dat wijzigde. Tot ik vorige week niet meer met mijn T610, mijn favoriete gsm, kon inbellen om mijn mail te lezen. Na twee keer gebeld te hebben met ex-Wanadoo, mailen doe je beter niet naar een provider wil je geholpen worden, wist men mij te vertellen dat Wanadoo volledig in Tiscali geïntegreerd is. Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeeld mijn analoog lijntje niet meer kan gebruiken. De behulpzame mens aan de andere kant van de lijn maakte me wel direct een nieuwe analoge account aan van Tiscali. Probleem opgelost. Groter probleem is echter het feit dat vanaf maart 2004 alle @wanadoo adressen @tiscali worden en er geen forwarding (meer) zal plaatsvinden. Dat betekent dat ik iedereen moet waarschuwen en daarenboven alle mailinglijsten waar ik op ben ingeschreven moet wijzigen. Nice. Ik denk dat ze ons straks een nieuw contract zullen proberen aan te smeren. Mijn contract met ex-Wanadoo loopt echter oneindig lang, dus ik zal maar goed uit mijn doppen kijken!