vrijdag, maart 05, 2004

Ei gepeld!

Ik voel vanmorgen de drang om een eitje te pellen met de "wonderbitches" die het allemaal zo goed wisten in het middelbaar. Ja, jullie weten wel wie jullie zijn, Joke & Joke, Ruth en de ganse reutemeteut. Jullie waren die trutten die het altijd beter wisten, wisten wat out en in was, een bek hadden die je nog met de beste superglue niet kon dichtplakken, en die ik - I confess - haatte als de pest.
Ik dacht altijd: "Wacht maar stomme kiekens, ooit zal ik het beter weten dan jullie". En zo voél ik me ook, beter dan die trutten. Ik ben weggetrokken uit dat boeregat, je zal me niet vaak dat boeretaaltje meer horen spreken, ik draag hippe kleren, luister naar hippe muziek, ga naar coole plaatsen, heb een goed betaalde job... kortom, beste provinciale trutten, ik ben super gewoonweg (Hebben jullie trouwens als gezien wat een fab vriendje die nicht heeft?)
En waar haal ik het recht vandaan om dat te zeggen? Nergens, net als jullie in de tijd, trouwens. En ga nu maar verder huisje spelen, het zal nu echt wel niet lang meer duren voor je een vent vindt die jullie wil bezwangeren. Op die manier kunnen jullie netjes voldoen aan het Vlaamse ideaal. En wedden dat jullie je dan weer beter voelen dan mij. It's all perception.
Ziezo, het moest er eens uit!