donderdag, maart 04, 2004

Observaties


  • Gisteren moest ik een half uur wachten vooraleer ik aan de beurt was in het station Gent Sint Pieters om mijn abonnement te vernieuwen. Ik moest dan wel niets betalen, en ik was al blij dat ik niet dringend een trein moest halen...

  • Werk wil niet vlotten. Ik zit met een probleem en al blijk ik al het volledige internet te hebben afgelezen, ik vind geen oplossing. Beter toch geen Java-kennis op mijn cv vermeld (hoewel dit wel meer dan louter 'basic' java is natuurlijk).

  • Ik mis Bartje. Vooral 's avonds. Mellow hé?

  • Ik ben terug een afslankingspoging begonnen. Niet al te fanatiek. Maar er moet wat af.

  • Ik wil naar Parijs in de paasvakantie...

  • Ik wil binnenkort een Hi-MD recorder kopen...

  • Laatste twee zijn niet te combineren...

  • Gaultier "Lèvres Naturel Brillant" droogt je lippen uit. Daarom altijd eerst een fondje leggen met Labello of iets dergelijks.
  • Garnier lipbalsem is duur en smaakt slecht. Het Gaultier-ding smaakt naar vanillepudding.

  • Ik wil een week vakantie, een lang weekend, anything...