donderdag, april 08, 2004

Hoe lang nog?

Hoe lang nog voor "Cecil - doe es normaal jongen" ook uit het kliekje van "zij die denken dat ze het loggen hebben uitgevonden" wordt gestoten? Niet lang meer waarschijnlijk, gezien ik inhoudelijk niet zeg wat ze interesseert, ik te veel kritiek op hen heb en omdat het al een tijdje geleden is dat ik gratis dvd's heb weggegeven. In elk geval, ik zal niet stoppen met loggen, ik blijf lekker mijn ding doen en voor de rest kan het me eigenlijk niet veel schelen. En nog iets: "normaal"-zijn is voor saaie mensen, het spijt me. Misschien heb je gelijk en ben ik inderdaad wel superieur. Ach ja, ik kan er mee leven... En Hulla, dat was een zeer discrete steek en je moet gerust mijn weblog niet meer lezen als het je niet aanstaat. Ik denk dat ik heus wel over andere dingen blog dan de dingen die jij schrijft. Oeps, hier maak ik weer een kapitale fout: ik val iemand persoonlijk aan: dat mag niet in een reactievenstertje, laat staan in een blogvenster (tenzij hij Bruno heet natuurlijk). Ik heb BTW. nooit gezegd dat het mij niet aanstond wat op jullie blogs stond, ik heb alleen gezegd dat het mij óók aanstond wat op Bruno's blog stond. Soit, ik heb nog werk te doen, geniet van het gekibbel over de gebakken lucht!