woensdag, juni 30, 2004

The end = a new beginning...

Wat ik allemaal zal missen:

  • Casa Cecil: een klein, doch handig studiootje, vlak bij de Zuid

  • De DVD-afdeling van de Fnac in Gent, makkelijk één van de beste van het land, met de beste service van het land

  • Soep+

  • Malatesta

  • Damass

  • Designmuseum en MIAT

  • Rondjes lopen in het zuidpark

  • De graslei

  • De "Falling Angels"

  • Bloemen kopen bij Volckaert

  • Rozijnenbrood kopen in de Pain et Compagnie om de zondagmorgen te roosteren.

  • De Limonada, ook al had het meer iets van een jeugherberg op het laatst

  • De Gentse Feesten: the full experience


Maar ik verhuis natuurlijk naar Brussel, de meest hippe, multi-culturele en smeltkroeserige (=neologisme) stad van België, en dus zal je mij zeker niet horen klagen, niet in het minst omdat:

  • Ik nu veel meer tijd zal hebben voor leuke dingen

  • Saaie treinreizen tot het verleden behoren

  • Ik ga samenwonenen niet zomaar wonen in Brussel

  • Ik dichter bij het werk woon, dus sneller weg ben van het werk

  • Ik een beetje uitgekeken was op Gent

  • ...