maandag, juli 12, 2004

Mediashit


Ooit al naar de bovenste verdieping van de Inno in Brussel geweest? Wel, niet doen, er wacht u daar immers één van de meest onaangename shopping-ervaringen ter wereld.
Ik mocht niet binnen met mijn andere aankopen, dus moest ik mijn tas in één van de Mediashit kastjes stoppen. Eerst moest ik langs het onthaal om mijn geld te wisselen, want er moeten muntjes in die kastjes.
Vervolgens vertelt een nitwit aan de ingang dat ik niet binnen mag met mijn handtas (waar mijn portefeuille en gsm in zit). Vrouwen worden netjes doorgelaten met handtas. Eénmaal binnen word ik kotsmisselijk van de lelijke (onbestaande) inrichting, die misschien pakt in Duitsland en Nederland, maar onze cultuur is echter al meer geëvolueerd.
Het is een WALGELIJKE winkel, en mij zien ze er nooit terug. De keuze is vooral groot in het rommelsegment, éénmaal je iets leuker en mooier wil vind je het er toch niet.
Kortom, mijd de Mediashit in Brussel!