woensdag, december 15, 2004

Bizar?

Ik zit hier te denken dat het soms bizar is hoe je met sommige mensen in een ruzie verzeild geraakt. Met de meeste mensen heb ik nooit ruzie (ik ben nogal het conflict-evading-type), maar enkele slagen erin om constant met mij overhoop te liggen. Voor de onnozelste zaken eerst natuurlijk, in veel gevallen zó onnozel dat ik zelf niet meer weet waarom we juist in "state of war" zijn.
Ach ja, het zal wel aan hen liggen, denk ik dan, al neem ik daar eigenlijk niet echt vrede mee. En zeker niet als ze nog spullen van me uitgeleend hebben. Om te concluderen: iedereen die nog spullen van mij achterhoudt wordt verzocht die terug te sturen! Jullie mogen gerust krampachtig trachten te bewijzen dat jullie inderdaad nietsnutten zijn, feel free, maar stelen doen jullie toch niet? Of vergis ik me?