zaterdag, januari 07, 2006

Bart Brusseleers

Ach ja, hij kan het zelf niet helpen natuurlijk dat Natalia het grootste is wat hij ooit gecreëerd heeft. Natalia, u weet wel, de Kempense Koe die tegenwoordig met de afgeschreven Pointer Sisters het sportpaleis doet vollopen. Dat sportpaleis begint zo een beetje een barometer te worden van de Vlaamsche Goede Smaak. Bart - ik wil met BMG niet bij Sony! - Brusseleers voelt er zich persoonlijk verantwoordelijk voor en ik acht hem er verantwoordelijk voor. Of heb ik het mis met Natalia?

Immers, dixit Brusseleers:"En ten derde natuurlijk Natalia zelf, zonder twijfel de hardst werkende vrouw in de Vlaamse showbizz. Zingen is niet achter een micro staan en knipogen naar de camera. Neen, het is een vak. Natalia zit elke dag in de fitness. Ze weet wat ze moet doen voor haar carrière." (uit: de Standaard)


Het kind zit elke dag in de fitness! Daarom is het zo'n goeie artieste! Madonna zit ook elke dag in de fitness! Zie ik daar een link? Ik koop me direct zo'n Passage-overlijdens-abonnement! Showbizz (en sportpaleis): here I come!